Màrqueting, Brànding, Target, Input, KPI…, són tot mots anglosaxons aplicats últimament a la nostra vida quotidiana, els coneixerem una miqueta més a fons, com estem interrelacionats amb el brànding i com el percebem sense adonar-nos.
Màrqueting, Brànding, Target, Input, KPI…, són tot mots anglosaxons aplicats últimament a la nostra vida quotidiana, els coneixerem una miqueta més a fons, com estem interrelacionats amb el brànding i com el percebem sense adonar-nos.
Moltes gràcies Paul👌 sí, si tens la possibilitat de invertir en el branding, sí. Es una manera de fidelitzar als clients molt xula.
Per sort avui en dia existeixen moltes possibilitats perquè la inversió en branding sigui assequible, i eficaç. Sovint la imaginació guanya a la inversió!
Gràcies
I tan que es inportan !!! Si ho fas bé , es ven sol
També hi ha altres factors, el producte ha de ser l’adequat, però si, és molt important!
Totalment clar i didàctic i si es important vist el vídeo invertir en el branding de les marques
Molt important Alicia!
Breu i concís. Jo he sentit l’olor a Coca-cola!!!!!!!!!!
Ara, ara! I te n’han entrat ganes? El Brànding ve a buscar això, Sergi!
Has explicat el concepte d’una forma molt entenedora. Felicitats!
Oleguer! M’agrada que t’hagi agradat, seguim en contacte per La Plaça!
Fascinant Pol !!! No és pot explicar millor en tant poc temps. Em sembla una presentació / explicació Premium !!!! Enric
Enric, era això. Entendre el concepte amb exemples! No perdis el fil, que venen corbes!