Wow! Tota la raó! Intentem d’alguna manera transportar-nos al passat i reviure aquelles emocions i sentiments que algun cop vam sentir. Genial explicació!
Interessantíssim concepte, Càrol, això del marketing de nostàlgia. Ho desconeixia com a tal, i després d’escoltar-te t’he de dir que casualment coincidim amb el cas del gel de dutxa que has comentat; et fa viatjar en el temps i et rememora moments passats. Un bon punt sobre el que les marques no perdran l’oportunitat.
Oi que és interessant aquest concepte, Alicia? Un cop el coneixes i n’ets conscient, te n’adones de com les marques l’utilitzen amb gran eficacia. Gràcies pel teu comentari!
Ser l'estrella de la campanya de màrqueting inclou certs riscos
Management
Marca Personal: la importància de saber què i com transmetem
02:01
Què és la marca personal i perquè és important tenir-ne
Utilitzem cookies al nostre lloc web per oferir-vos l’experiència més rellevant recordant les vostres preferències i repetint visites. En fer clic a "Acceptar", accepteu l'ús de TOTES les cookies.
Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la vostra experiència mentre navegueu pel lloc web. D’aquestes, les cookies que es classifiquen com a necessàries s’emmagatzemen al vostre navegador, ja que són essencials per al funcionament de les funcionalitats bàsiques del lloc web. També fem servir cookies de tercers que ens ajuden a analitzar i entendre com utilitzeu aquest lloc web. Aquestes cookies s’emmagatzemaran al vostre navegador només amb el vostre consentiment. També teniu l’opció de desactivar aquestes cookies. Però desactivar algunes d’aquestes cookies pot afectar la vostra experiència de navegació.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Wow! Tota la raó! Intentem d’alguna manera transportar-nos al passat i reviure aquelles emocions i sentiments que algun cop vam sentir.
Genial explicació!
Gràcies, Andrea! Aquest tipus de màrqueting té moltíssima força com pots comprovar 😉
Moolt bé 🙂
Moltes gràcies, Arnau! Me n’alegro que t’hagi agradat!
Molt interessant m’agrada moltíssim
Gràcies Luis Miguel pel teu comentari! Ens alegra saber que us agrada el contingut!
Interessantíssim concepte, Càrol, això del marketing de nostàlgia. Ho desconeixia com a tal, i després d’escoltar-te t’he de dir que casualment coincidim amb el cas del gel de dutxa que has comentat; et fa viatjar en el temps i et rememora moments passats. Un bon punt sobre el que les marques no perdran l’oportunitat.
Gràcies, Santiago. M’agrada saber que tot i desconèixer el concepte, aquest tipus de publicitat també t’ha atrapat! Seguim!
Dons ha estat una sorpresa aquest més del 50% del màrqueting de nostàlgia, de banda que desconeixia el concepte
Oi que és interessant aquest concepte, Alicia? Un cop el coneixes i n’ets conscient, te n’adones de com les marques l’utilitzen amb gran eficacia. Gràcies pel teu comentari!
👍👍👍
Gràcies pel comentari, Joan!