És possible un Nadal sostenible? Com afectarà la Covid a la campanya de Nadal? Analitzem què diuen els indicadors a La Plaça de Territori 17. Amb la directora de màrqueting d’11Onze, Gemma Vallet, i l’agent Lels Granado.
La Plaça és una secció del magazine radiofònic Territori 17, de La Xarxa, que uneix quatre territoris connectats per la C-17: el Vallès Oriental, el Moianès, Osona i el Ripollès.
Molt bona entrevista, esperem q enguany no torni el confinament al nadal🥶😅
Que un alt percentatge de consumidors digui que no està disposat a pagar més per un producte sostenible no és estrany. La majoria el vol Bo, Bonic i Barat. La paraula sostenible ha esdevingut un eslògan publicitari amb poc contingut. Potser haurem de tornar a parlar de qualitat i explicar què vol dir, quin conjunt d’elements fan que un producte o un servei tingui uns trets determinats que el fan ser millor que un altre. Aquí hi pot entrar la sostenibilitat, entre altres paràmetres que conformen el concepte qualitat, però no només.
Afegim-hi la quantitat de plataformes que s’anuncien per trobar productes i serveis-molt important perquè acostumen a necessitar la intervenció de professionals -només basant-se en el preu.
Gràcies pel teu comentari Mercè!
M’ha agradat molt i m’ha donat nous coneixements
Fantàstic Francesc! Seguim!
Una bona conversa jo també regalare temps ara es un bon moment per fer-ho
Bona resposta Alícia, regalar temps és el millor que es pot fer!
M’ha agradat.
Merci Pere!
La questio es moure els diners 🤔
Exacte Manel!, aquesta és la qüestió
👌
Gràcies, Joan!!!