Test App 11Onze: arrenca la tercera setmana

11Onze arrenca la tercera setmana de test de l’aplicació financera amb un total de 66 usuaris. Tots ells, els nous i els anteriors, tenen a les seves mans la tercera actualització de l’app. Què han vist fins ara?

 

22 usuaris de La Plaça van iniciar el test el passat 14 d’agost amb l’objectiu de provar funcionalitats, detectar errors i seguir les actualitzacions setmanals per determinar el seu funcionament. A la primícia de veure l’aplicació per primera vegada s’hi suma la responsabilitat de testejar-la correctament per tal que l’aplicació final, la que utilitzaran els usuaris, aporti la millor experiència al client possible, sent fàcil i intuïtiva.

Cada setmana s’incorporen 22 nous B testers, que se sumen als anteriors. Amb el suport dels seus agents 11Onze, reben atenció personalitzada diàriament per resoldre tots els dubtes que puguin sorgir. Parlem amb Iu Alemany, Back Office Manager, per fer balanç de les primeres setmanes de test.

Què estan veient els usuaris de l’app?

L’aplicació presenta les funcionalitats bàsiques de gestió financera. Ara mateix els usuaris veuen, sempre a través de dades fictícies, la informació corresponent al compte corrent: el saldo i els moviments. També poden crear targetes virtuals vinculades al seu compte, i enviar diners a altres usuaris del test. Amb tot això es testegen les funcionalitats que es consideren bàsiques en operativa financera.

 

Han notat millores respecte a la primera setmana?

Des del primer dia de test s’han implementat diverses millores. Algunes són pràcticament imperceptibles, com ara més rapidesa en operacions o que s’han arreglat botons que no funcionaven per a alguns usuaris. Altres sí que han sigut percebudes pels usuaris i han millorat la utilitat de l’aplicació. Per això és clau el seguiment personalitzat, per no perdre’ns cap error en l’aplicació i, per tant, poder-ho anar arreglant tot. Està constantment en evolució.

 

Com plantegeu la recta final del test?

El repte serà incloure més usuaris i seguir fent el seguiment personalitzat. Si l’aplicació evoluciona correctament, com ha fet fins ara, el que busquem en finalitzar el test és la resposta dels usuaris, conèixer com ha sigut la seva experiència i obrir la porta a suggeriments. Volem que l’experiència sigui útil per a usuaris reals, per tant la seva opinió serà la que tindrà més valor per a nosaltres. Un dels valors que defineix a 11Onze és precisament aquesta atenció al client, escoltar-los per poder aportar el que realment necessiten. Aquest és l’objectiu final d’una fintech comunitària.

 

Vols ser el primer a rebre les últimes notícies sobre 11Onze? Clica aquí per subscriure’t al nostre canal de Telegram

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

11Onze

Arribem als primers usuaris

4min lectura

Usuaris seleccionats de La Plaça, acompanyats per agents

11Onze

La targeta virtual

3min lectura

11Onze segueix la fase test de la seva aplicació, que inclourà l’opció de tenir una targeta

Premsa

MENCIONS 11Onze a la premsa internacional

2min lectura

Finextra, The Fintech Times i Fintech & Finance, publicacions



11Onze 11Onze
  1. Jordi MorenoJordi Moreno says:
    Jordi

    👏👏👏💪

  2. Roberto LorenteRoberto Lorente says:
    Roberto

    residents de quins països podran obrir compte amb 11onze?

  3. montse cabanasmontse cabanas says:
  4. David MateosDavid Mateos says:
    David

    Ànims i molta força a tot l’equip !!!

  5. Jordi Grabolosa VilaJordi Grabolosa Vila says:
    Jordi

    Hola! M’agradaria col·laborar voluntariament i aportar el meu granet de sorra. Com es pot ser beta tester? Gràcies i endavant! 🙂

  6. Luís TorderaLuís Tordera says:
    Luís

    Ja ens queda poc per tenir una eina de país bàsica!!

  7. Xavier Soler TravéXavier Soler Travé says:
    Xavier

    Impaciet per saber dels resultats al final de la prova!

  8. Laura León AmatLaura León Amat says:
    Laura

    Remenant remenant…👏🏼👏🏼👏🏼Amb ganes que surti a la llum

  9. ferran Ribas bruguetferran Ribas bruguet says:
    ferran

    Hola , hi haurá moneder compatible de criptomonedes? I la domiciliacio de rebuts a entitats , será realment privada?. Ex. Rebut GreenPeace, Con.perlaRep….etc.,que cap govern puga demanar si ets afiliat. gracies.

    • David RuizDavid Ruiz says:
      David

      Seria molt clau el tema criptomonedes

      Fa 3 anys
    • Jordi CollJordi Coll Planas says:
      Jordi

      Hola, Ferran…
      Ja falta molt poc, espera’t una mica més, d’aquí a més o menys unes dues setmanes ja tindrem l’App llesta i a partir d’aquell moment ja començarà tot… Moltes gràcies pel teu comentari.

      Fa 3 anys
  10. Jordi Masana TalloJordi Masana Tallo says:
    Jordi

    Quan preveieu que duri la fase de B testers? I un cop finalitzada quines fases teniu en ment fins tenir l’APP disponible per tothom?
    Bona feina!

    • Mireia Sitjà López says:

      Hola, Jordi, doncs encara no et podem confirmar data, però serà ven aviat, tots estem molt impacients …. gràcies per la paciència..ens veiem per la Plaça

      Fa 3 anys
  11. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  12. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    Alicia

    Treballar per ser I fer el millor per a la comunitat en definitiva per a les persones

Deixa una resposta

App Store Google Play