La rumba dels calerons i 11Onze a Rac1
Albert Om entrevista Miliu de la Cera al programa ‘Islàndia’ i assegura que ‘La rumba dels calerons’ és “la cançó de l’estiu”. La rumba de la banda del Petitet trenca el tabú d’11Onze als mitjans tradicionals catalans.
“En Petitet al desembre va fer una nadala i ara… ha fet la cançó de l’estiu!”. Així començava Albert Om la seva entrevista a Miliu de la Cera amb motiu de l’estrena de ‘La rumba dels calerons’. El productor musical va atendre les preguntes de Rac1 i va explicar com havia anat tot: “en Petitet em va trucar i em va dir, Miliu tinc una idea molt bona, vine a casa que ho mirarem. I aquesta vegada em va dir, tinc això. Ho tinc per una gent molt maca, que es diuen 11Onze. Em van explicar la idea i ja veus el resultat, ha quedat guapíssim”.
“A part, hi ha un videoclip fantàstic”, deia Albert Om, “la vau liar fort, eh?”. Efectivament, com apunta el periodista pel videoclip, 11Onze va muntar una festa popular en plena Rambla del Raval amb més de 120 persones. En Miliu afegeix, “la rumba és una cosa que està bé i la gent del Raval que són gent guapa i simpàtica… doncs no cal cridar-los molt per apuntar-se a la festa, ja ho vas veure”.
El missatge de la cançó
Sobre 11Onze, en Miliu explicava “és una entitat financera que està pensada per la gent de peu, per la gent normaleta com nosaltres”. Per això quan en Petitet i el director de continguts d’11Onze, Toni Mata, van parlar de seguida va aparèixer “una idea comú”. En aquest sentit, Om afegia “hi ha aquesta idea de redistribuir la riquesa i que els diners tenen la importància que tenen”.
En Petitet també va aparèixer en un tall de veu per agrair a Albert Om que parés atenció a ‘La rumba dels calerons’: “gràcies, Albert Om per presentar el meu nou projecte, aquesta feina que em van demanar els d’11Onze. Van ser gent molt oberta, vaig poder treballar 3 mesos per fer aquesta cançó”. Sobre el missatge, en Petitet declarava que més enllà dels diners “el més important és tenir la pau. La pau amb tu mateix. Per això parlo dels diners. Els diners són la desgràcia de la vida”.
Debut d’11Onze als mitjans tradicionals catalans
L’entrevista al productor Miliu de la Cera es converteix en la primera aparició d’11Onze als mitjans tradicionals de Catalunya. Fins ara només havien parat atenció al projecte mitjans digitals com ElMon.cat i programes com l’Estat de la Nació de Tevecat. Islàndia, de Rac1, és el programa líder del capvespre a Catalunya, amb 125.000 oients segons el darrer EGM. A poc a poc, doncs, 11Onze s’obre camí també als mitjans tradicionals, trencant el tabú que fins ara hi havia sobre l’entitat. I és que, tal com demostra la cançó i com diu sempre en Petitet “val més riure, que plorar”.
Podeu escoltar l’entrevista completa d’Albert Om a Miliu de la Cera en aquest vídeo preparat pel mateix productor musical de ‘La rumba dels calerons’.
11Onze és la comunitat fintech de Catalunya. Obre un compte descarregant la super app El Canut per Android o iOS. Uneix-te a la revolució!
👏👏
👍👍👍
Els reptes, mica en mica es van superant. Em quedo amb la gran frase “es preferible riure q plorar”
Totalment d’acord amb tu, Manuel!😉
El millor repte és la superació, i amb aquesta rumba es supera el repte. Felicitats!!!
Gràcies pel teu missatge David! 😍
Fantàstic!!!!.
Celebrem que t’hagi agradat, Carme. Moltes gràcies pel teu comentari!!!
Amb alegria!! 🎯
Doncs sí, Mercè, i que no falti… Moltes gràcies pel teu comentari!!!
👏💃🏻💯
Gràcies, Núria!😉
Això és rumba
Sí Alícia, això és RUMBA!💃🏾