We announced it recently: El Canut is the 11Onze app that is coming to revolutionise traditional banking. Today, it is already a fact and can be downloaded through the Google Play Store and the Apple App Store. What are you waiting for to find out more about it?
Fet!😉
👏
Benvolgut James, el que esmentes és una veritat com un temple. Sí pago zero euros, pel manteniment del compte i per disposar d´una targeta. Ho és, perque haig de tenir domiciliat amb ells la meva pensió i suscrure una assegurança. En el meu cas, el de la llar. A la que tingui oportunitat de canviar en les mateixes condicions. No ho dubtaré un instant. Salutacions
Gràcies
Ara o més endavant, sapigueu que els majors de 65 anys. En altres entitas, paguem 0 euros de manteniment de compte i targeta. Si voleu més “canuts”, posar-nos-ho més fâcil. Gràcies.
Estimat José Luis, et puc assegurar que quan una entitat bancària tradicional et dóna quelcom “gratis” és que el producte ets tu o els teus diners (ingressos). A 11onze no ens podem permetre jugar amb els vostres diners com fan ells i per aquesta raó hem de carregar el mínim necessari per poder donar els serveis. Aviat proposarem fórmules que permetin rebaixar aquesta quantitat ja menor a zero. Cordialment 🙏🏿
Per fi ha arribat la versió d Apple … a veure si podem activar-le ben ràpid =)
Aquí estem si necessites qualsevol cosa
Quan triguen en la validació? Perquè ja porten més de 24 hores i la app diu que uns minuts…
Hola, Jordi, amb aquest moment l’alta demana fa que el procés sigui més lent de l’habitual, si vols saber l’estat de la teva validació posa’t en contacte a través de [email protected] o a través del xat i els agents, et comentaran en quin estat està el teu procediment.
Xavier, certament la validació és una mica feixuga, però almenys en iOS, jo vaig poder penjar un pdf sense cap tipus de problema.
Gràcies Jordi per entendre que el procés de validació ha de ser així d’estricte per cuidar-nos! Seguim! Gràcies!
Es fenial i tan comod de fer servir ,quina il·lusió
Alicia 💛
Junífer, ja us he telefonat, “enteneu” el contrasentit i la dificultat, però “de moment” es “el que hi ha”. Hem nego a convertir en paper documents bancaris o contractes laborals en PDF a paper per després fer una foto, es un sense sentit que no es pugui pujar un PDF del qual podriau llegir la info interna per saber si ha estat modificat o no, coi, que seu una banca digital!
iOS seguim esperant
Ja queda menys Ricard, ens veiem per La Plaça
Quan obriu la app i hagueu de passar les diverses capes de seguretat, en arribar a la darrera, flipareu en colorins, necessiteu tenir un document FISIC on figuren les vostres dades, si tot ho teniu en digital no us servirà cap. La solució: imprimeix el document digital en paper i després el torneu a “digitalitzar” amb una foto de mòbil. En diuen “banca moderna”, au va!
iOS a seguir espernat! ja ens avisareu.
Bon dia, Oscar, ben aviat! Mentrestant ens veiem per la Plaça, que tinguis molt bon dia!
Hola, en procés de validació. Espero acabar aviat.
Com no tinguis un document analògic per passar la darrera validació, et passarà com a mi, 8 hores fent opcions i només et donen la opció d’imprimir el document digital per poder fer una foto. Que et sigui lleu!
Bon dia, Xavier, Truca’ns, envia’ns un correu electrònic o contacta amb nosaltres per xat per ajudar-te a seguir amb el procés de validació. Estarem encantats de poder-te ajudar, que tinguis molt bon dijous!
Bon dia, Vicenç! Contacta amb nosaltres per telèfon, xat o per correu electrònic si et segueix en procés de validació, el teu registre. Que tinguis molt bon dia, ens veiem per la Plaça!
Tinc la app, la validació d’identitat es un conyaç, porto hores intentant validar, estic fent el darrer intent, si no funciona em rendeixo.
Xavier, si et vols posar en contacte amb nosaltres, t’ajudem! [email protected]
IOs… seguirem esperant…..
Gràcies Xavier!
👌
Efectivament, ja sou aquí, transferències, targeta física. Quin plaer donar un IBAN europeu sortit de Catalunya. Gràcies
Gràcies per ser-hi tu també Mercè