11ONZE TV

“The human factor for 11Onze is very important”

The head of 11Onze’s customer service, Xevi Esteve, participates in the final stretch of the Estat de la Nació program, explaining the service “11Onze at home” and why a fincom is a key tool for the country.

11Onze
  1. Laura León AmatLaura León Amat says:
    Laura

    Aix…👏🏼👏🏼👏🏼 Tot pinta molt bé!!
    Es van fer les coses poca a poc però sense aturar-se. I Pensant en les persones i acostant-se. Gran projecte!!

    • Sergi Colell Vázquez says:

      Així és com s’han de fer les coses a poc a poc i amb bona lletra!

      3 years ago
  2. Ricard Calvo VilanovaRicard Calvo Vilanova says:
  3. montse cabanasmontse cabanas says:
    montse

    Genial! AVui matexi m’he queixat d’una app d’un banc, i m’han dit que quan tignui el rpoblema truqi perque puguin comprobar-lo al moment. D’acord, però per parlar amb ells has de passar cuatre o cinc filtres i llavors esperar que ta’atengui algú, per no dir que per aconseguir el telèfon has d’anar a baix de tot de la seva web i en una lletra illegible hi trobes com contactar amb ells. I pretenien que fes tot això des de l’extranger . Per riure una estona.

    • Xavier says:

      Bones, Montse, no serà un camí àgil, perquè just comencem. Però et puc assegurar que sempre hi haurà una persona que et farà seguiment en situacions com les que descrius. Gràcies per explicar-ho.

      3 years ago
  4. Carles SantacruzCarles Santacruz says:
    Carles

    Molt bé Xavier, vas estar genial. 👌

  5. Pilar Oltra ViguerasPilar Oltra Vigueras says:
    Pili

    Genial Xevi, molt clar i català, gràcies.

  6. Oriol Garcia FarréOriol Garcia Farré says:
    Oriol

    Moltes gràcies, Xavi! Serà gran 11Onze!

    • Xavier says:

      Gràcies, Oriol, de fet la gent que hi treballa és excel·lent, però la raó principal del que dius és i serà perquè les persones que estan creient amb Onze i la seva comunitat, més que clients, són companys de viatge, aprendrem junts i saben que és un projecte de llarg recorregut que tot just ha començat.

      3 years ago
  7. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    Alicia

    Es Excel.lent aquest servei i l’entrevista ha estat genial Xavier,molt ben explicar
    Gràcies

    • Xavier says:

      Gràcies, Alícia, i posem la il·lusió i professionalitat per fer una bona atenció a les persones.

      3 years ago
  8. Pere Maria EstremPere Maria Estrem says:
    Pere Maria

    Tindré un agent de referència?

    • Xavier says:

      Bona nit, Pere, si et refereixes al fet de tenir el mateix agent. Es podria donar el cas, i pot ser. Però tots els agents tenim bones eines per traspassar-nos la informació per seguir els expedients i d’aquesta manera les festes i descansos no alenteixen les respostes si les tenim. També comentar-te que a mesura que surtin nous serveis i productes , hi haurà agents que dominaran aquell tema i es pot donar el cas que et puguin informar millor. Estem oberts a les millors opcions perquè us sentiu més ben atesos. Gràcies, ho anem veient.

      3 years ago
  9. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    Senzillament esplèndida i il·lusionant l’explicació del projecte 11Onze.Gràcies

  10. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  11. James SeneJames Sene says:
    James

    👌🏿🙏🏿

Leave a Reply

You may also like

11Onze

“11Onze born digital and to support the country”

12:32

11Onze chief financial officer Oriol Tafanell has visited the

11Onze

“11Onze is a financial hub”

68:14

Natàlia Cugueró, CEO of 11Onze, visited Teve.cat’s State of the

11Onze

"We are looking for the best community service"

07:35

Granado reminds us that 11Onze is a community, and therefore



App Store Google Play