El Canut is already available for Android and Apple mobiles. What steps must be taken to get it up and running? What kind of documentation will it ask for and why? What needs to be done to make the process as quickly as possible? Toni Mata speaks to the Backoffice Team, led by Iu Alemany and Marifé Fariñas, and with Lara de Castro, who is in charge of the customer care of 11Onze.
El Canut, the 11Onze super app, is now available for Android and Apple.
Gràcies nois
Estic desde el 6 octubre enviant documents i validant identitat. Quant una aplicació automatitzada no funciona es molt ingrata. Per mi és una Merda!
Em sap greu que tinguis aquests problemes de registre, Josep, això va com va i depèn de molts factors… Pensa que qui valida aquest procés és un robot i si detecta qualsevol dada que no quadra t’ho tira enrere… Mirarem d’anar agilitzant i millorant els processos. Moltes gràcies pel teu comentari.
Collonut, jo he trigat 5 minuts en donar d’alta.
Fantàstic Sergi!
Moles gràcies perfer-ho tant fàcil
D’això es tracta Enric, de què tots anem a una! I seguim sempre endavant, amb la vostra companyia. Gràcies!
👌
Moltes gràcies, Joan!!!
Exactament tal i com s’ha explicat. El meu procés de validació va tardar força minuts, i en tornar a entrar més tard a l’aplicació ja em sortia ja m’ho havia acceptat.
Genial David, gràcies per donar-nos el teu feedback. Ens veiem per la Plaça
El sistema de reconeixement de documents fins ara no ha estat capaç de reconèixer els documents que hi hem penjat… cal tenir molta paciència!
Hola Jaume! Prova de pujar una imatge d’un rebut en format jpg, png o gif. (el sistema no processa pdf, captures de pantalla o fotos a la pantalla d’un ordinador). Si tens qualsevol problema, truca’ns Jaume. T’ajudarem durant el procés. Que tinguis un bon dia!
Gràcies a tots equip 11onze .💛
Gràcies a tu Núria per estar al nostre costat. 💛