In 2015 three chemical engineers created a start-up in Reus that would revolutionise the cosmetics sector. Six years later, its digital community has more than a million followers and has consolidated its position as a benchmark brand in the national market. We spoke to the head of communications at Freshly Cosmetics, Salva Marsal, at a strategic moment of international expansion, but without losing sight of the origin and values that define them.
👌👌👌
He vist anuncis a TV3 i no en sabia res dels seus orígens ni de què fos una start-up catalana. Revisaré el catàleg i compraré. Gràcies per la informació
Gràcies pel teu comentari Francesc!
M’encanta que doneu a conèixer projectes d’altres sectors. Molt enriquidor.
Contents que t’hagi agradat Jana! Ens veiem per La Plaça
M’agradat molt aquest pods ,coneixeia freshly i l’utilitzo,però no en sabia l’historia del seu naixement
Una sorpresa agradable i comprobar un cop més la capaciatat d’empreneduria de la gent jove i a Catalunya
Gràcies per seguir-nos! Sempre un plaer per tots saber coses noves!
👍
No els coneixia. Bona sorpresa.
Seguim descobrint coses Pere. Seguim endavant! Ens veiem per la Plaça
Dóna gust comprovar que a Catalunya tenim gent jove amb grans capacitats ben aprofitades . Farem un bon país .
Gràcies pel teu comentari Mercè!, ens veiem per La Plaça
👌