El Canut
Business
Products
Essentials
11Onze Recommends
Services
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
D’acord! Entessos👌👌👌
Si tens qualsevol problema ens truques al nostre servei 24h Jordi!
Gràcies Lara, ja sé com es fa una transferència.
Ànims Daniela! Benvinguda
A part el Sabadell del poble i Gelida tancades. Només caixers. La del meu poble no hi havia diners durant 4 dies. I a Gelida no hi havia bitllets de 20. Un coi de desastre. I si has d’anar a un Sabadell es a Martorell
A una 15 a 20km. Un altre desastre. O sigui que més a més fre un ingrés a poc a poc però sense pausa això espero..
Tu ho has dit, Jordi. Les presses mai han estat bones i t’asseguro que tampoc estem parant! Seguim!
Una transferència del BBVA a la caixa et cobren i a part el manteniment d’una targeta del BBVA són 40 euros i ho sé pq ho he preguntat al un amic ho sigui que onze és més economica
Gràcies Jordi pel teu comentari i per confiar en 11Onze. Ens seguim veient per La Plaça!
Com se sap si algú del contactes té onze?
Hola, Jordi Si vas al teu compte a la secció de transferències, veuràs els teus contactes que apareixen a l’agenda, diferenciats entre els que també tenen l’app 11Onze i els que no. Seguim endavant!
Al Sabadell
Bon dia, quan reps una tranferència estaria bé que hi surti una mica d’informació, per saber qui envia els calers. Gràcies.
Hola Josep, cada dia s’implementen novetats i actualitzacions perquè el sistema millori. Estem al cas de tot i treballant de valent perquè sigui el que tots volem. Gràcies per ser-hi Josep! Seguim sempre endavant!
Hola, aquestes transferències es podria dir que son com fer un Bizum? Tenen cost algun tant si és del mateix 11onze com d’altre entitat?
Hola Núria! No, en aquest cas les transferències són comuns (no treballem amb plataforma bizum). El cost per transferir diners a algú amb compte 11Onze és gratuït i els altres costos els trobaràs degudament explicats aquí: https://www.11onze.cat/preus/
Gràcies i seguim!
Fàcil. Gràcies!
Moltes gràcies pel teu comentari, Xavier!!!
M’ha semblat entendre que també es poden fer transferències a qui no tingui un compte a l’11?
Si Núria, trobaràs la icona per buscar el contacte que vulguis al símbol +. Que gaudeixis del Canut! Seguim!
Molt resumi i clar!!
Gràcies Laura!
Ja tinc l’app descarregada i activada. Només veig un compte amb IBAN búlgar a 0 (encara no he transferit diners) i la possibilitat de contractar una targeta de dèbit i de fer transferències quan tingui saldo (que no són gratuïtes). Es pot mantenir l’app així, en estat latent, fins que tingui més prestacions? O ja es paguen les subscripcions mensuals i es generarà saldo negatiu?
Hola Carles, celebro que ja tinguis el Canut, tots aquests dubtes els pots resoldre instantàniament mitjançant trucada telefònica o al mateix xat d’El Canut o aquí a La Plaça, també podem resoldre els teus dubtes d’operativa al través de l’email suport@11onze.
Gràcies per ser amb nosaltres.
Molt clar
😊💛
Moltes gràcies, Ricard!
Hola, una pregunta… he provat de simular una transacció arribant a l’últim pas just abans de confirmar. en cap moment, se m’informa del cost que cobreu per les transaccions. És correcte? Permeteu-me reiterar que pagant una mensualitat no trobo lògic que cobreu pel serveis de transaccions els quals és gratuït en la majoria d’entitats. Gràcies!
Totalment d’acord amb el teu comentari.
Hola Jordi, et convido a parlar amb nosaltres al xat, sempre serà una conversa més enriquidora, i podrem tractar els temes amb més fluïdesa. Gràcies per ser-hi.
Gràcies Lara, si, conec els preus, però penso que si una operació té un cost, s’ha d’indicar clarament abans de confirmar.
Hola Jordi, tots els preus els trobaràs clarament explicats a La Plaça, tot just a la pantalla d’inici (al capçal a la dreta). Si tens qualsevol dubte contacta’ns per xat o telèfon i t’atendrem encantats. Gràcies!
👏👏👏👏 molt clar i fàcil.
Fàcil d’utilitzar, així és el nostre Canut! 💛
FrCies Lara es mt fàcil
D’això es tracta Alícia, de fer-ho senzill per a tothom. Gràcies a tu 💛
👌
💛