Can we rely on all the economic information circulating? How can we know for sure? Xavi Viñolas, from the 11Onze content team, visits Estat de la Nació to talk about 11Onze Check, a verification service.
Can we rely on all the economic information circulating? How can we know for sure? Xavi Viñolas, from the 11Onze content team, visits Estat de la Nació to talk about 11Onze Check, a verification service.
Molt millor amb una persona.
Doncs sí, el tracta directe i humà és molt més reconfortant…, això de parlar amb un robot fa que hàgim d’estar més estona del compte al telèfon i moltes vegades acabar la trucada sense haver pogut solucionar el problema pel qual trucàvem… Moltes gràcies pel teu comentari, Joaquim!!!
Molt bona noticia
Celebrem que t’hagi agradat, Manuel. Moltes gràcies pel teu comentari!!!
💯
Gràcies, Laura!!!
Bona notícia que s’atenguin als clients amb persones i no amb contestadors automatics
Doncs sí, Jordi, així el tracte és molt més proper i humanitzat i segur que els problemes o qüestions plantejades són més fàcils i senzilles de resoldre. Moltes gràcies pel teu comentari!!!
El client pot utilitzar un ‘bot”…?
🤣
Molt bé Xavi ,anem per davant
Doncs sí, Alícia, estem marcant tendència i a més a més en som pioners… Moltes gràcies!!!
Ben definit
Celebrem que t’hagi agradat, Ricard!!!
👌
Gràcies, Joan!!!