Wow! Tota la raó! Intentem d’alguna manera transportar-nos al passat i reviure aquelles emocions i sentiments que algun cop vam sentir. Genial explicació!
Interessantíssim concepte, Càrol, això del marketing de nostàlgia. Ho desconeixia com a tal, i després d’escoltar-te t’he de dir que casualment coincidim amb el cas del gel de dutxa que has comentat; et fa viatjar en el temps i et rememora moments passats. Un bon punt sobre el que les marques no perdran l’oportunitat.
Oi que és interessant aquest concepte, Alicia? Un cop el coneixes i n’ets conscient, te n’adones de com les marques l’utilitzen amb gran eficacia. Gràcies pel teu comentari!
Lo siento, debes estar conectado para publicar un comentario.
También te puede interesar
Invertir
Los beneficios del scent marketing en tu negocio
03:15
¿Cómo un olor podría mejorar mi negocio?
Management
Branding. Ventajas e inconvenientes
04:57
Ser la estrella de la campaña de marketing incluye ciertos
Management
Marca Personal: la importancia de saber qué y cómo transmitimos
02:01
Que es la marca personal y porque es importante tener una
Usamos cookies en nuestro sitio web para brindarle la experiencia más relevante recordando sus preferencias y visitas repetidas. Al hacer clic en "Aceptar", consiente el uso para TODAS las cookies.
Este sitio web utiliza cookies para mejorar su experiencia mientras navega por el sitio web. De estas, las cookies que se clasifican como necesarias se almacenan en su navegador, ya que son esenciales para el funcionamiento de las funcionalidades básicas del sitio web. También utilizamos cookies de terceros que nos ayudan a analizar y comprender cómo utiliza este sitio web. Estas cookies se almacenarán en su navegador solo con su consentimiento. También tiene la opción de optar por no recibir estas cookies. Pero la exclusión voluntaria de algunas de estas cookies puede afectar su experiencia de navegación.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Wow! Tota la raó! Intentem d’alguna manera transportar-nos al passat i reviure aquelles emocions i sentiments que algun cop vam sentir.
Genial explicació!
Gràcies, Andrea! Aquest tipus de màrqueting té moltíssima força com pots comprovar 😉
Moolt bé 🙂
Moltes gràcies, Arnau! Me n’alegro que t’hagi agradat!
Molt interessant m’agrada moltíssim
Gràcies Luis Miguel pel teu comentari! Ens alegra saber que us agrada el contingut!
Interessantíssim concepte, Càrol, això del marketing de nostàlgia. Ho desconeixia com a tal, i després d’escoltar-te t’he de dir que casualment coincidim amb el cas del gel de dutxa que has comentat; et fa viatjar en el temps i et rememora moments passats. Un bon punt sobre el que les marques no perdran l’oportunitat.
Gràcies, Santiago. M’agrada saber que tot i desconèixer el concepte, aquest tipus de publicitat també t’ha atrapat! Seguim!
Dons ha estat una sorpresa aquest més del 50% del màrqueting de nostàlgia, de banda que desconeixia el concepte
Oi que és interessant aquest concepte, Alicia? Un cop el coneixes i n’ets conscient, te n’adones de com les marques l’utilitzen amb gran eficacia. Gràcies pel teu comentari!
👍👍👍
Gràcies pel comentari, Joan!