Descarrega’t la super app El Canut d’11Onze!
Fa dies que ho anunciem: El Canut és l’aplicació d’11Onze que ve a revolucionar la banca tradicional. Ara, ja és una realitat i es pot descarregar a través de Google Play Store i a l’App Store d’Apple. A què esperes per conèixer-la de prop?
El Canut, un moneder de moneders de nova generació, està operatiu des de l’1 d’octubre i, ara, ja és al store de Google i al d’Apple, per als primers 5.000 clients. La super app d’11Onze permet als usuaris empoderar-se i controlar les seves finances com fins mai abans. L’aplicació ofereix tot un hub de serveis financers i connecta en una sola aplicació, gràcies a la Directiva Europea PSD2, tots els teus comptes i targetes.
A més, amb la super app d’11Onze també podràs obrir comptes amb IBAN europeu de la mà de Weavr, el nostre primer proveïdor, i demanar una targeta virtual per fer pagaments amb el mòbil, així com una targeta física. El Canut també et permet fer transferències instantànies a qualsevol compte i consultar tots els continguts que publiquem a La Plaça. Pròximament, l’aplicació anirà ampliant els serveis que ofereix als seus clients. Ens veiem a la super app d’11Onze! Salut i força al canut!
Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:
1 d’octubre: ja som aquí!
1min lecturaPer fi podem dir que 11Onze comença a operar a Catalunya. Fa unes setmanes anunciàvem
👏
Aquesta aplicació no funciona gens bé. No hi ha manera de validar l’identitat. ….. si tot ha d’anar aixi ???
Hola Jordi, com estàs? Et comentem que pots tornar a provar-ho amb l’última actualització del procés de validació, estem molt satisfetes amb el resultat que estan tenint els clients que ho han provat novament. I si trobeu cap dificultat o dubte estarem aquí per ajudar-vos. Salut!
Em passa exactament el mateix.
Hola Jordi, veig que et costa el procés de validació. Gràcies per l’esforç. El mateix, truca’ns i t’ajudem. Sé que la paciència en els temps que corren costa. Però t’asseguro que treballem per fer-ho bé, i que hi ha moltes coses a millorar però tenim un bon equip que està treballant per anar actualitzant les millores i els serveis. Aviat ho aniràs gaudint de novetats i de correccions. Però el que importava era començar a caminar, fer-ho, anar millorant i saber on volem arribar.
La validació de documents NO funciona adequadament. Jo estic fart d’intentar-ho. Ho sento però així no es treballa.
Anselm ens sap greu que et sigui costos la validació. I ho és per seguretat. Si pots mira’t https://www.11onze.cat/magazine/proces-verificacio-el-canut/ . De totes maneres truca’ns i t’ajudarem. Gràcies.
Entenc que una vegada descarregat el canut puc fer servir el compte per domiciliar nòmina i rebuts.O vaig equivocada?
Bones Maria, aquesta opció com altres encara no estan actives. Aviat s’aniran activant. La idea és que comenceu a veure com és l’aplicació, tastar-la i anar ampliant. Qualsevol cosa pots contactar amb nosaltres i t’ho expliquem. Gràcies.
Ja tinc el Canut. Ara, he començat a carregar-lo. De moment poquet per anar descobrint els serveis que em pugui oferir
Francesc gaudeix de l’experiència, ens veiem per La Plaça
No puc descarregar per apple. Encara no ha sortit? Gràcies i sort i encerts
Ja esta a Apple store Jordi.
Bona tarda, Jordi. Ara mateix es pot descarregar a través de Google Play Store i, ben aviat, a l’App Store d’Apple. Ens veiem per la Plaça!
Estic amb el KYC , SEGUIM 👍
Endavant. gràcies
La correspondència amb el meu banc és completament electrònica. Hauré d’imprimir i després escanejar els rebuts per comprovar l’adreça o puc descarregar els arxius pdf i enviar-vos-els?
Bona tarda, Francesc. Contacta amb nosaltres per telèfon, xat o per correu electrònic. I et resoldrem encantats aquest dubte. Que tinguis bona tarda i ens veiem per La Plaça!
Amb tot el carinyu, però el tema tècnic no el teniu solventat, porto casi 1h per instal.lar la app, i perque a suport em van dient que surti i torni a entrar, sino encara hi seria
Bon dia, Carolina! Esperem que ja tinguis el tema tècnic solucionat. Si tens cap més dubte o necessites suport de nou, no dubtis en trucar-nos, contactar amb nosaltres per xat o enviar-nos un correu electrònic, Carolina. Estem aquí per ajudar-te, que tinguis molt bon matí de dijous i ens veiem per la Plaça!
Bon dia, tinc ANDROID i porto més de 20min en el procés de VALIDANT LA TEVA IDENTITAT.
On he de trucar perque m’ajudeu en el procés i dins quin horari?
Estic intentant instal.lar l’app i realment cal tenir un master o semblant. Em considero una persona avesada a les noves tecnologies…
Roser ens pots trucar i t’acompanyarem en el procés d’instal·lació de l’App
👌
No desespereu val la pena esperar ,es genial,només us dic poseu un 11Onze a la vostra vida 🤩
Endavant Alicia!
M’he descarregat l’11onze però dubto per obrir el compte perquè només puc estalviar com a màxim 150€/mes i n’hauria de pagar 2,95
Francesc, dins La Plaça, t’oferim alternatives per a ajudar-te en les teves finances, espero que t’ajudin a poder estalviar cada cop més.
Pero trigareu molt? Perque ja porto temps amb ansia esperant
Marc, no, no trigarem gaire!
Jo estic igual!
He rebut el mail on m’informeu de que ja és el meu torn per descarregar l’app però que només està disponible per Android. M’avisareu quan estigui disponible per iOS o he d’estar pendent de la vostra web per veure quan ho anuncieu?
Efectivament, Ramon. Les persones que teniu sistema operatiu iOS, rebreu un altre email un cop l’app estigui disponible a l’Apple Store.